Jedna z największych porażek twórców Atomic Blonde. Niezdolność przyciągnięcia uwagi widza, utrzymania jej w garści od pierwszej do ostatniej minuty.
przeczytaj recenzję
Film można polecić wszystkim, którzy w kinie szukają świetnych kreacji aktorskich, świetnego scenariusza, świetnej reżyserii i intrygi angażującej odbiorcę od początku aż do końca.
przeczytaj recenzję
Malick zrobił ten film nie dla satysfakcji widza, tylko własnej. Droga do odbiorczego zaangażowania zostaje bowiem umyślnie zamknięta.
przeczytaj recenzję
O ile postulat odkrywczości mógłby być przesadzony, o tyle powiewu świeżości odbiorca ma prawo oczekiwać. Byle nie po tym filmie - wówczas rozczarowanie gotowe.
przeczytaj recenzję
Filmy powinno się przede wszystkim przeżywać. A gdyby nie magnetyzm odtwórczyni głównej roli, Tulipanową gorączkę można byłoby z powodzeniem przespać.
przeczytaj recenzję
Wydaje się, że W imię prawdy to właśnie szablonowość wyreżyserowanego przez Courtney Hunt filmu w największym stopniu zaważa na jego obojętnym odbiorze.
przeczytaj recenzję
Smarzowski stopniowo spycha świat przedstawiony, wraz z jego mieszkańcami, aż do ostatniego kręgu piekieł. Fizyczne i psychiczne katusze bohaterów trudno oglądać bez emocji, jeszcze trudniej objąć rozumem bezmiar bestialstwa.
przeczytaj recenzję
Przyznać trzeba otwarcie, że Sully nie należy do filmów trzymających w napięciu od pierwszej do ostatniej sekundy, zaskakującej niespodziewanymi zwrotami akcji lub godnymi owacji na stojąco kreacjami aktorskimi.
przeczytaj recenzję
Wszystko wskazuje na to, że „Humans” będzie ciekawym połączeniem sci-fi i dramatu. Pierwszy odcinek wzbudza zainteresowanie zarówno względem postaci ludzkich, zmechanizowanych, jak i tych pomiędzy.
przeczytaj recenzję
Pierwszym przystankiem na mapie podróży Hannibala Lectera jest Paryż. Na bankiecie, w którym uczestniczy z oczywiście nieznanych nam powodów, jego szczególną uwagę zwraca poeta i profesor, dr Fell.
przeczytaj recenzję