Filmy samobójstwo, relacja brat-brat, morderstwo

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samobójstwo, relacja brat-brat, morderstwo. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Pułkownik William Ludlow (Anthony Hopkins) żyje na ranczo na zapomnianej przez ludzi ziemi u podnóża Gor Montana, gdzie wychowuje swych trzech synów z dala od okrutnych i krwawych wojen z Indianami. Alfred (Aidan Quinn) najstarszy z nich, jest odpowiedzialny i pełen dystansu; Samuel (Henry Thomas) ukochany benjaminek jest wrażliwym idealistą, a średni - Tristan (Brad Pitt) to duch niespokojny i nieposkromiony. W tym męskim świecie pojawia się Susannah Finncannon (Julia Ormond), kobieta piękna i inteligentna, która rozpalając w braciach pożądanie i ducha rywalizacji, zmienia na zawsze ich życiowe losy...
Historia opowiada o Franku Lucasie (Denzel Washington) – narkotykowym królu z Harlemu, który w latach 70. przemycał heroinę z południowo-wschodniej Azji w bagażach żołnierzy walczących w Wietnamie. Detektyw Richie Roberts (Russell Crowe) prowadzi śledztwo w tej sprawie. Frank Lucas przejął stawkę w grze i zaczyna budować własne imperium po nagłej śmierci szefa. Chociaż nigdy nie uczęszczał do szkoły, dysponował sporą wiedzę zebraną na ulicy. Zastosował ją łącznie z własną pomysłowością i ściśle biznesową etyką, aby przejąć kontrolę nad handlem narkotykami. Zasypywał ulice czystszym, tańszym towarem wykluczając z gry czołowe syndykaty i stając się gwiazdą w świecie handlarzy narkotyków. Richie Roberts działa wystarczająco blisko przestępczego świata, aby zauważyć zmianę u sterów. Szybko zaczyna podejrzewać, że czarny gracz znikąd ma zamiar zdominować ulice. Zarówno Lucas jak i Roberts mają swój własny rygorystyczny kod etyczny, który sprawia, że separując się od współpracowników, stoją samotnie po przeciwnych stronach wymiaru sprawiedliwości. Spotkanie, do jakiego musi ostatecznie dojść, zmieni nie tylko ich życie, ale losy całego pokolenia Nowego Jorku.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.


Serial jest dramatem prawniczym, obalającym mit o tym, że ciche i spokojne dzielnice miast są całkowicie bezpieczne. W rzeczywistości bywają one niemymi świadkami najczarniejszych nawet zbrodni. Annabeth jest młodą energiczną kobietą, prokuratorem z imponującym wynikiem wygranych spraw sądowych. Z urlopu macierzyńskiego wróciła właśnie do pracy i podejmuje się rozwiązania najtrudniejszych przypadków zbrodni, popełnionych w dzielnicy, w której mieszka. Zapału dodatkowo dodaje jej świadomość, że jednocześnie chroni własną rodzinę i sąsiadów.
Debiut reżyserski Janusza Kamińskiego. W szpitalu psychiatrycznym odprawione zostają egzorcyzmy. W zespole ojca Lareaux znajduje się Maya Larkin. Niegdyś była opętana przez demona, a teraz pomaga innym uwolnić się od złych mocy. Egzorcyzmy zostają jednak przerwane, a ojciec Lareaux zapada w śpiączkę. Maya znajduje w notatkach opętanego pacjenta informacje o nadejściu Antychrysta. Jest nim Peter Kelson, błyskotliwy pisarz opisujący psychikę kryminalistów. Początkowo nie może uwierzyć w to, o czym dowiedział się od Mayi. Jednak z czasem pojawiają się znaki, które uświadamiają mu, że w dniu swoich 33 urodzin stanie się szatanem. Wraz z Mayą musi znaleźć sposób, aby nie doszło do przemiany...
Tym razem detektyw James Carter i inspektor Lee dostają zadanie ochrony chińskiego ambasadora. Niestety zostaje on postrzelony, a sprawca ucieka. Nie zważając na nic, dwaj policjanci po raz kolejny rozpoczynają wspólne śledztwo, które wiedzie ich do Paryża, gdzie nie obowiązuje już ich jurysdykcja. To jednak nie powód, by zaprzestać śledztwa.
Akcja opowieści dzieje się zimą 1945 roku w czasie walki o wyspę Iwo Jima. Głównym bohaterem jest młody marines, James Bradley, który, po zwycięskiej bitwie, razem z pięcioma innymi żołnierzami zatknął amerykańską flagę na górze Suribachi.
Ty Hackett (Columbus Short) dołącza do drużyny Mike'a Cochrone (Matt Dillon), która zajmuje się transportem pieniędzy. Dzień przed jego pierwszym zadaniem dowiaduje się, że jego zespół zamierza zrobić przekręt, by zgarnąć dla siebie 42 miliony dolarów, które będą wieźć z banku. Obarczony trudną sytuacją finansową Ty w końcu się zgadza. W czasie operacji dochodzi do nieprzewidzianej sytuacji, która zmusza zespół Mike'a do zmiany założonego planu "Nikt nie ucierpi".
Historia rozgrywa się we współczesnej Polsce. Do Krakowa przyjeżdża zespół praskich aktorów z reżyserem przedstawienia (Roman Luknár) na czele, żeby podczas alternatywnego festiwalu w nietradycyjnej przestrzeni stalowni wystawić sceniczną adaptację dzieła Dostojewskiego "Bracia Karamazow". Sztuka teatralna, której podstawą jest dochodzenie w sprawie ojcobójstwa, opowiada historię rozpustnika i cynika Fiodora Karamazowa (Ivan Trojan) i jego czterech synów - gwałtownego Dymitra (David Novotný), intelektualisty Iwana (Igor Chmela), pokornego Aloszy (Martin Myšička) i nieślubnego syna Smierdiakowa (Radek Holub). O zabicie ojca i sprzeniewierzenie pieniędzy zostaje oskarżony najstarszy syn Dymitr. W historię wplątane są także dwie kobiety - namiętna Gruszeńka (Lenka Krobotová) i cnotliwa Katarzyna (Michaela Badinková). W dramacie teatralnym, naładowanym emocjami - miłością, zazdrością, nienawiścią, stawia się kwestie wiary, nieśmiertelności i zbawienia ludzkiej duszy. Jest tu wprowadzony temat szukania Boga, dążenie, żeby udowodnić lub odrzucić jego istnienie. Jest z tym połączona refleksja, że o ile Bóg nie istnieje, wszystko jest dozwolone.
Czterech Jeźdźców Apokalipsy. Cztery różne ofiary. Cztery bolesne tajemnice. Aidan Breslin (Dennis Quaid) jest zgorzkniałym, doświadczonym przez życie gliną, któremu trafia się bardzo nietypowa sprawa. Seryjny morderca wydaje się w swoich kolejnych zbrodniach inspirować biblijną przepowiednią o Czterech Jeźdźcach Apokalipsy. Najbardziej niepokojące dla Aidana jest jednak to że w miarę postępowania śledztwa odkrywa przerażający związek między okrutnym morderstwami a … nim samym. Często porównywany do Siedem mroczny thriller producenta Transformers i Armagedon nie pozostawia ani jednej chwili na zastanowienie. Czy odważysz się otworzyć drzwi do najstraszniejszych koszmarów?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…